.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به میر حسین رای نمی دهیم

در ادامه تردیدها درباره حمایت هواداران سید محمد خاتمی از میر حسین موسوی، ستاد ملی جوانان حامی خاتمی استان کرمان هم طی نامه ای خطاب به رئیس جمهور سابق نوشته است که به میر حسین موسوی رای نخواهند داد!

به گزارش شمال نیوز به نقل از فردا، دربخشی ازاین نامه آمده است: شما قصد دارید صحنه را به نفع یکی از یادگاران امام و انقلاب ترک کنید. ای کاش همه اصلاح طلبان مانند شما به آینده این کشور و این نظام ـ که ارزان به دست نیامده ـ اندیشه می‌کردند. اما این نگرانی وجود دارد که بدنه حامی شما به هر دلیل به سمت مهندس موسوی گرایش پیدا نکند و ایشان نتواند آرای لازم را کسب کنند. زیرا جامعه به دلیل برنامه‌های روشن و ایده‌های مؤثر، شما را برگزیده و نمی‌تواند بدون برنامه روشن دست به انتخاب بزند. با این وصف و در این میدان تاریخی سید محمد خاتمی و میرحسین موسوی هر دو از صحنه سیاست حذف می‌شوند؛ خاتمی با ملامت افکار عمومی و اینکه: او با انصراف خود اشتباه بزرگی را مرتکب شد و میرحسین موسوی هم با این سخن که اگر او نیامده بود و خاتمی در صحنه می‌ماند، می‌شد شرایط را تغییر داد.

نامه مذکور در ادامه با لحنی گلایه آمیز و انتقادی افزوده است: متأسفانه در این چند روز علیرغم همه احترامی که مهندس موسوی در افکار عمومی دارند مورد سؤال و نقد واقع می‌شوند، از ایشان می‌پرسند مگر قرار نبود اردیبهشت ماه اعلام نظر کنند؟ چه شد که 2 ماه زودتر به نتیجه رسیدند؟ مگر نه اینکه قرار بود در روز ولادت نبی مکرم اسلام(ص) اعلام حضور کنند چه شد که تنها چند روز بعد از سفر خاتمی و با عجله اعلام کاندیداتوری کردند؟ امیدواریم مهندس موسوی هم به این نکته واقف باشند که ما از طرح این مسائل درباره ایشان هم نگرانیم.

در نامه مذکور خطاب به خاتمی آمده است: ما شما را که نظریه پرداز «اصلاحات» هستید ذیل گفتمان اصلاحات تعریف می‌کنیم و از این جهت دست به حمایت از شما زده‌ایم. یعنی ما به «خاتمی اصلاح طلب» رأی می‌دهیم و اگر خاتمی روزگاری بگوید من «نه اصولگرا هستم و نه اصلاح طلب» او را فقط دوست می‌داریم و به او رأی نمی‌دهیم و ترجیح می‌دهیم سراغ گزینه‌ای برویم که با افتخار و صدای رسا و بلند بگوید: «من اصلاح طلب هستم.»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.